یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - 06:47:44

پژوهشکده سرطان معتمد با همکاری بنیاد امور بیماری‌های خاص برگزار می‌کند

کنفرانس علمی آشنایی با بیماری های پستان برای پزشکان عمومی، مامایی و علوم تغذیه
کنفرانس علمی آشنایی با بیماری های پستان برای پزشکان عمومی، مامایی و علوم تغذیه

کنفرانس علمی آشنایی با بیماری‌های پستان برای پزشکان عمومی، مامایی و علوم تغذیه توسط پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با همکاری بنیاد امور بیماری‌های خاص برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگر نیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، این کنفرانس علمی با هدف آشنایی پزشکان و ماماها به عنوان سطوح اول ارجاع بانوان، به روز رسانی اطلاعات و دانش این گروه در زمینه بیماری‌های پستان، 11 مردادماه ساعت 8 الی 11 صبح در بیمارستان هاشمی رفسنجانی تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است در خلال این برنامه، سخنرانان به مباحثی هم چون بیماری‌های خوش خیم پستان، نحوه تشخیص و درمان‌های اولیه آنها، روش‌های تصویربرداری پستان، درمان‌های موضعی و سیستمیک سرطان پستان و توصیه‌های تغذیه‌ای و بهداشتی می‌پردازند.

لازم به ذکر است سرطان پستان شایع ترین سرطان بانوان در دنیا و دومین علت مرگ ناشی از سرطان است. علیرغم بروز بالا، این بیماری قابلیت غربالگری و تشخیص زودرس دارد و آگاهی بخشی به بانوان و ارجاع به سطوح تخصصی از وظایف سطوح مختلف ارجاع من جمله پزشکان عمومی و ماماها می‌باشد. با غربالگری تشخیص زودرس، می‌توان سرطان پستان را در مراحل اولیه شناسائی کرد و کیفیت زندگی و بقای بانوان را بهبود بخشید.

کنفرانس علمی آشنایی با بیماری‌های پستان

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری پژوهشگر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید
ترجمه البرز
اینجا محل تبلیغات شماست