یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - 08:21:44

با معرفی مقالات برتر

سی ‌و یکمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی پایان یافت
سی ‌و یکمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی پایان یافت

سی ‌و یکمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی با حضور جمعی از مقامات و اساتید بانک مرکزی به کار خود پایان داد و همچنین مقالات برتر این رویداد علمی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگر نیوز به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی،‌ سی و یکمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی با محوریت «بازآرایی سیاست‌های پولی و نظارتی؛ با نگاهی به قانون جدید بانک مرکزی» با حمایت‌های ارزشمند بانک مرکزی و به همت و تلاش پژوهشکده پولی و بانکی با موفقیت برگزار و در این همایش دو روزه، سخنرانی‌ها، نشست‌های تخصصی، ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی مختلفی برپا شد.

دستاوردهای سی ‌و یکمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی که طی دو روز هفتم و هشتم خردادماه سال جاری در مرکز همایش‌های بانک مرکزی برگزار شد، توسط دکتر اصغر ابوالحسنی،‌ قائم مقام بانک مرکزی ارائه و همچنین کلیپ دستاوردهای بانک مرکزی و خلاصه دو روزه همایش پخش شد.

در پایان این مراسم ضمن تشکر از مشارکت و همکاری صمیمانه و پُررنگ علمی اندیشمندان، پژوهشگران و متخصصان حوزه پولی و بانکی و همچنین شورای سیاستگذاری همایش،‌ مقالات برتر سی و یکمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی معرفی شد. در مراسم اختتامیه سی و یکمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی از چهار مقاله برتر با محوریت قانون جدید بانک مرکزی تقدیر شد.

بر این اساس مقاله «رفتار قیمت‌گذاری و نرخ ارز: شواهدی از قیمت مصرف کننده در ایران» توسط نویسندگان حمیدرضا عظیمی‌نیا،‌ دکتر سیدعلی مدنی‌زاده و دکتر امینه محمودزاده حائز رتبه اول شد. رتبه دوم به مقاله «ارزیابی نامتقارن نرخ بهره بین‌بانکی بر نرخ ارز در اقتصاد ایران» که توسط دکتر تیمور محمدی، دکتر مهدی گوهر رستمی، و ساناز کریم‌پور تهیه شده بود،‌ اختصاص پیدا کرد. همچنین مقاله «اولویت‌بندی بخش‌ها و صنایع پیشران اقتصاد با هدایت اعتبارات ریالی و ارزی» که از سوی فرهاد ترحمی تهیه شده بود به همراه مقاله «ارایه الگوی تقویت حکمرانی ریال با هدف کاهش خروج سرمایه (رویکرد ISM)» که توسط حسن رشیدی، دکتر ‌‌فواد کوهزادی، دکتر مهرشاد شجاعی و نیز دکتر صادق طوسی‌زاده به رشته تحریر درآمده بود به‌طور مشترک حائز رتبه سوم شدند.

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری پژوهشگر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید
ترجمه البرز
اینجا محل تبلیغات شماست