مدیر کل محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری

5 ایده فناورانه همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به پارک علم و فناوری معرفی شد
5 ایده فناورانه همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به پارک علم و فناوری معرفی شد

مدیر کل محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: از بین ۵۳ ایده فناورانه ۷ ایده منتخب همایش ملی دانش سنتی محیط زیست شد و ۵ ایده فناورانه از همایش به پارک علم و فناوری معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگر نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، سعید یوسف پور، مدیر کل محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری در نشست اختتامیه اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران که در دانشگاه شهرکرد برگزار شد، تصریح کرد: از ظرفیت نهادهای بین المللی در این همایش از جمله یونسکو توانستیم کمک بگیریم و این قدم اول بود و اصل کار ما مستند سازی دانش بومی است که نیازمند اعتبار و توان کارشناسی و کار شبانه روزی است.

وی افزود: ما در این همایش توانستیم بخشی از دانش بومی را معرفی کنیم و مستند سازی این مهم باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

مدیر کل محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود؛ تاکید کرد: ما از ظرفیت هنر در این همایش استفاده کردیم و این می‌تواند به ما در پیشبرد اهداف ما که تبیین اهداف محیط زیستی است، کمک کند.

یوسف پور با اشاره به اینکه ۵۳ ایده فناورانه به دبیرخانه این همایش ارسال شد، تصریح کرد: ۷ ایده برتر از بین آنها انتخاب و ۵ ایده به پارک علم و فناوری برای حمایت ارسال شد.

او یادآور شد: بیش از ۷۰ وبینار علمی در این همایش برگزار شد. همچنین ۲ موشن گرافی و یک انیمیشن با موضوع همایش تهیه شده که در طول همایش برای حاضرین به نمایش گذاشته شد.

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری پژوهشگر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید
ترجمه البرز
اینجا محل تبلیغات شماست