یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - 06:44:03

با پذیرش ۷۷ مقاله از ۶ کشور

هفدهمین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی برگزار می شود
هفدهمین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی برگزار می شود

هفدهمین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با هدف ترویج و توسعه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در نهادهای آموزشی و بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگر نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، دکتر محمدرضا نیلی در جمع اصحاب رسانه در دانشگاه اصفهان اظهار کرد: ۱۳۷ اثر علمی از کشورهای ایران، فرانسه، ایتالیا، کانادا، مالزی و اُزبکستان به دبیرخانه این همایش ارسال شد که شامل ۱۲۵ مقاله و ۱۲ گزارش از تجربه‌های موفق است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد مقاله‌ها به زبان فارسی و ۵۰ درصد به انگلیسی است، تصریج کرد: از بین مقاله‌های پذیرفته شده ۴۲ مورد بصورت سخنرانی و ۲۸ مقاله پوستر ارائه می‌شود و هفت گزارش نیز مربوط به تجربه‌های موفق یادگیری و یاددهی الکترونیکی در آموزش و پرورش، آموزش عالی و صنعت است.

دکتر نیلی با اشاره به ارائه ۶ سخنرانی کلیدی از ایران، آمریکا، هلند، استرالیا و انگلیس در این همایش سه روزه اضافه کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان نیز تجربه‌های موفق خود در این زمینه را در همایش ارائه خواهند کرد.

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه یادگیری الکترونیکی گفت: معلمان ما حتی در دورترین نقاط، امروزه با ابزار آموزش الکترونیکی آشنا هستند و یاددهی و یادگیری الکترونیکی بعنوان واقعیت پذیرفته شده در جامعه درآمده است.

دکتر نیلی با بیان اینکه امروزه به هیچ بهانه‌ای نمی‌توان آموزش را متوقف کرد، افزود: یکی از مهمترین مزیت‌های یادگیری و یاددهی الکترونیکی، تعمیم آموزش در سطح جامعه و برای همه مخاطبان است.

دکتر اسفیجانی دبیر اجرایی هفدهمین کنفرانس ملی و یازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی (ICeLeT ۲۰۲۴) نیز اظهار کرد: این کنفرانس در تاریخ‌های ۸ الی ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ بصورت ترکیبی (حضور فیزیکی و مجازی) و به دو زبان فارسی و انگلیسی و با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و بنیاد علمی اکو به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

این کنفرانس سالانه به صورت دوره‌های متوالی در دانشگاه تهران، خواجه نصیر، امیرکبیر، سیستان و بلوجستان، کردستان و زنجان برگزار شده است. در کنار دانشگاه‌ها، مرکز آموزش عالی البرز، حمایت‌گر این رویداد بوده‌اند.

امسال ما این افتخار را داریم که میزبان این رویداد بزرگ باشیم. هدف از برگزاری این رویداد این است که به نوعی نوآوری‌های یادگیری و درسی ترویج و زمینه‌ای برای پژوهشگران و اساتید کشور فراهم شود که در این زمینه کار کنند و از مزایای استفاده از فناوری استفاده نمایند و در این کنفرانس تجارب خود را به اشتراک بگذارند.

این کنفرانس با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و بنیاد علمی اکو و به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. حامی مادی و معنوی ما دفتر بین الملل دانشگاه فرهنگیان، سازمان پالایشگاه نفت اصفهان، انجمن فناوری آموزشی ایران، انجمن برق و کنترل، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه امام خمینی، دانشگاه سیستان و بلوجستان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

هدف از برگزاری کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی، ترویج و توسعه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در نهادهای آموزشی، فراهم آوردن شرایط مناسب برای عرضه یافته‌های پژوهشی متخصصان در حوزه آموزش باز و از دور و بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و آموزشی و پژوهشی در ایران است.

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری پژوهشگر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید
ترجمه البرز
اینجا محل تبلیغات شماست