به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران

همایش امنیت غذایی با رویکرد پدافند غیرعامل برگزار می شود
همایش امنیت غذایی با رویکرد پدافند غیرعامل برگزار می شود

هفتمین دوره آموزشی پایداری ایران با محوریت امنیت غذایی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگر نیوز به نقل از اداره پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی ایران، این دانشگاه با همکاری دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، هفتمین دوره آموزشی از سلسله مباحث «پایداری ایران» را با محوریت امنیت غذایی با رویکرد پدافند غیرعامل برگزار می‌کند. این همایش روز 24 مهرماه 1403 از ساعت 8 تا 14 در مرکز همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی با هدف ارتقای آگاهی و توانمندی متخصصین در حوزه امنیت غذایی و پدافند غیرعامل طراحی شده است و محورهای اصلی آن شامل موضوعاتی همچون وضعیت امنیت غذایی در کشور، امنیت غذایی در سیستم‌های امدادرسانی، طراحی بسته‌های غذایی در بحران، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذایی و تغذیه در تجمعات انبوه است.

این همایش فرصتی برای تبادل نظر و ارتقای دانش در میان متخصصین و گروه‌های مرتبط با بهداشت و درمان فراهم می‌کند. شرکت‌کنندگان این دوره از امتیاز آموزش مداوم پزشکی و امتیاز ضمن خدمت برای کارکنان علوم پزشکی ایران بهره‌مند خواهند شد.

دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان یکی از پیشگامان تولید محتوای آموزشی در حوزه پدافند غیرعامل در نظام سلامت، با برگزاری این همایش گامی مهم برای ارتقای امنیت غذایی و پایداری در کشور برمی‌دارد.

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری پژوهشگر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید
ترجمه البرز
اینجا محل تبلیغات شماست