با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم

پنجمین نمایشگاه تخصصی لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایران برگزار می شود
پنجمین نمایشگاه تخصصی لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایران برگزار می شود

پنجمین نمایشگاه تخصصی لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایران با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و مرکز علوم و فنون لیزر ایران به مدت چهار روز از 13 تا 16 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگر نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نمایشگاه تخصصی لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایران با همت و تلاش دست‌اندرکاران صنعت علمی کشور در راستای ترویج و ارتقاء فناوری‌های لیزر، فوتونیک و کوانتوم برگزار می‌شود.

این رویداد علمی، فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات، آشنایی با آخرین دستاوردها و ارتقاء همکاری‌های علمی و تجاری در زمینه لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایجاد می‌کند.

در این رویداد، شرکت‌ها و موسسات علمی تحقیقاتی داخلی فرصت خواهند داشت تا تجارب خود را در زمینه‌های مختلف اپتیک، لیزر، فوتونیک و کوانتوم عرضه کنند و با سایر اعضای این صنعت و متقاضیان فناوری در تبادل نظر و تجربیات شرکت کنند.

از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های تخصصی با حضور اساتید، متخصصان و فناوران معتبر در حوزه لیزر، فوتونیک، اپتیک و کوانتوم به منظور ارتقاء دانش فنی و علمی مخاطبان است.

این نمایشگاه فرصتی برای تقویت ارتباط بین دانشگاه‌ها، صنعت و تحقیقات است و نقش بسزایی در پیشرفت فناوری و توسعه علمی کشور ایفا می‌کند.

پنجمین نمایشگاه تخصصی لیزر، فوتونیک و کوانتوم ایران

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری پژوهشگر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید
ترجمه البرز
اینجا محل تبلیغات شماست