به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد صورت گرفت

برگزاری دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم ها
برگزاری دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم ها

دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها به دو صورت حضوری و مجازی و با حضور بیش از 200 شرکت کننده و حمایت مالی و معنوی بیش از ۱۷ شرکت و سازمان، در محل دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگر نیوز، دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها، به همت گروه مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه فردوسی مشهد در روزهای 28 و 29 شهریور 1403 به دو صورت حضوری و مجازی و با حضور بیش از 200 شرکت کننده و حمایت مالی و معنوی بیش از 17 شرکت و سازمان، در محل دانشکده مهندسی این دانشگاه برگزار شد.

همزمان با ارائه 171 مقاله، 11 کارگاه آموزشی و 3 کارگاه انتقال تجربه در این کنفرانس برگزار شد که با استقبال کم‌نظیر شرکت‌کنندگان مواجه گردید. در این دوره از کنفرانس برای اولین بار کارگاه‌های انتقال تجربه در سه محور لجستیک و زنجیره تأمین، مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار و مدیریت و کنترل پروژه توسط شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار شد. در این کارگاه‌ها هر یک از شرکت‌کنندگان به بیان یک چالش و شیوه مواجهه با آن پرداختند، در مراسم اختتامیه نیز از حامیان کنفرانس و همچنین سه مقاله برتر و سه تجربه برتر در هر یک از محورها تقدیر به عمل آمد.

در این دوره از کنفرانس 364 مقاله به دو زبان فارسی و انگلیسی از بیش از 120 دانشگاه، شرکت و سازمان دولتی و غیردولتی از 25 استان کشور دریافت شد. فرآیند داوری مقالات توسط 114 داور متشکل از اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان دوره‌های دکتری انجام شد و 50% از مقالات برای ارائه به دو صورت سخنرانی و پوستر الکترونیکی پذیرفته شد.

مطابق هماهنگی به عمل آمده، مقالات این دوره از کنفرانس در پایگاه‌های IEEE ،CIVILICA و ISC نمایه خواهند شد. همچنین مقالات مرتبط جهت انتشار به نشریات Journal of Systems Thinking in Practice، مدیریت مهندسی و رایانش نرم و مدیریت تحول ارسال خواهند شد.

شایان ذکر است با توجه به اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در تعاملات علمی و تخصصی دانشگاهی و بخش‌های صنعتی و خدماتی، این کنفرانس هر ساله توسط گروه مهندسی صنایع در دانشکده مهندسی برگزار شده و توانسته‌ است نقش مؤثری در دستیابی به اهداف متعالی تعیین‌شده ایفا نماید.

دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری پژوهشگر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید
ترجمه البرز
اینجا محل تبلیغات شماست