پنجشنبه، ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - 19:36:26

به میزبانی دانشگاه سمنان

هفتمین کنفرانس شیمی کاربردی ایران برگزار می شود
هفتمین کنفرانس شیمی کاربردی ایران برگزار می شود

هفتمین کنفرانس شیمی کاربردی ایران با حضور پژوهشگران و علاقه‌مندان 27 و 28 شهریورماه به میزبانی دانشکده شیمی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگر نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس شیمی کاربردی ایران با اعلام این خبر گفت: در مجموع 214 عنوان مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که پس از داوری 178 مقاله برای ارائه در این کنفرانس ملی پذیرفته شد.

دکتر مصطفی فضلی با بیان اینکه همه مقالات پذیرفته شده به صورت پوستر ارائه خواهد شد افزود: این رویداد علمی در 16 محور و در مدت دو روز برگزار می‌شود.

به گفته دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس شیمی کاربردی ایران، تصفیه آب و پساب‌های صنعتی، نفت، گاز و پتروشیمی، الکتروشیمی کاربردی و کنترل خوردگی فلزات، کاربرد نانو فناوری در صنایع شیمیایی، شیمی صنایع معدنی، شیمی و صنایع دارویی و شیمی سبز و حفاظت از محیط زیست از جمله محورهای این کنفرانس دو روزه است.

دکتر فضلی ادامه داد: همچنین باتری‌ها و پیل‌های سوختی، مدل‌سازی و بهینه‌سازی فرآیندهای شیمیایی، حسگرهای شیمیایی، کاتالیزورها و فوتوکاتالیزورها، جداسازی و فرآیندهای غشایی، پلیمر و صنایع پلیمری، ایمنی در آزمایشگاه و صنایع شیمیایی، فیتوشیمی (شیمی ترکیبات طبیعی و معطر) و هوش مصنوعی در شیمی کاربردی از دیگر محورهای این رویداد است.

وی افزود: شیمی دانان مطرح ایرانی و خارجی سخنرانان این کنفرانس علمی هستند.

هفتمین کنفرانس شیمی کاربردی ایران

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری پژوهشگر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید
ترجمه البرز
اینجا محل تبلیغات شماست