پنجشنبه، ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - 05:12:10

رئیس سازمان امور دانشجویان

پایش سلامتی دانشجویان نو ورود جدی گرفته شود
پایش سلامتی دانشجویان نو ورود جدی گرفته شود

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور گفت: پایش سلامتی دانشجویان نو ورود جدی گرفته شود چرا‌ که این موضوع در پیشگیری از افت تحصیلی به ما کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگر نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، سعید حبیبا در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به دستور رئیس جمهور برای بازگشت دانشجویان تعلیقی و اخراجی گفت: من از رؤسای دانشگاه‌ها تمنا دارم‌، پرونده‌های دانشجویان را در آستانه سال تحصیلی بررسی کنند اگر خطایی بوده با دیده اغماض نگاه کنند و مساعدت کنند تا فضای با نشاطی را در آغاز سال تحصیلی رقم بزنیم.

وی ادامه داد: اگر موانعی بود به سازمان امور دانشجویان ارجاع دهند، ما هم کمک می‌کنیم تا مسائل برطرف شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: بخشنامه دانشجویی المپیاد ورزشی فناورانه به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است‌. از مهرماه دانشگاه‌ها خود را مکلف بدانند آن را اجرا کنند تا نشاط و شادی در دانشگاه شکل گیرد.

وی ادامه داد: در برنامه هفتم توسعه تکلیف شده است تعداد دانشجویان خارجی باید به ۳۲۰ هزار دانشجوی خارجی برسد که تحقق این امر نیازمند زیرساخت‌های مانند خوابگاه است.

حبیبا افزود: در راستای جذب دانشجویان خارجی دست خود را به سوی شما می‌آوریم که اگر محقق شود هم برای صدور انقلاب و ارز‌آوری بسیار مهم است در این زمینه مشکلات خوابگاهی وجود دارد و رؤسا باید جدی پیگیری کنند.

وی تأکید کرد: به بحث کیفیت در آموزش دانشجویان خارجی باید توجه جدی شود. به هیچ وجه از ضوابط آموزش عالی نباید کوتاه بیاییم اگر بنا باشد محلی برای صدور مدرک باشیم آثار جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری پژوهشگر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید
ترجمه البرز
اینجا محل تبلیغات شماست