سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - 23:50:06

از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی

سومین رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری های نوین و هوشمندساز پلیس برگزار می شود
سومین رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری های نوین و هوشمندساز پلیس برگزار می شود

رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه نیروی انتظامی با هدف بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس روز یکشنبه 15 مهرماه 1403 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این رویداد به منظور بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس از سوی صندوق نوآوری و با همکاری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

محورهای این رویداد شامل کلان داده، تحویل داده، رایانش ابری، امنیت سایبری، شبیه‌سازها، دفاع سایبری، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، الکترونیک و مراقبت و ارتباطات سیار و سلولار است.

شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به شرکت در این رویداد می‌توانند برای ثبت‌نام تا حداکثر روز شنبه 7 مهرماه به سامانه غزال به آدرس http://ghazal.inif.ir مراجعه کرده یا با شماره‌ 09360135707 تماس بگیرند.

همچنین حضور در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://evnd.co/YZeaj برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166539734 تماس بگیرند.

رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری‌‌های نوین و هوشمندساز پلیس، فرصتی برای شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه این حوزه با حضور شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی است.

سومین رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری های نوین و هوشمندساز پلیس

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری پژوهشگر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید
ترجمه البرز
اینجا محل تبلیغات شماست